søndag 13. januar 2013

Window or not window

 
 
Nytt år, nye muligheter og jeg har planer om å rekke å blogge mer.
Mest fordi det er gøy, og jeg får masse inspirasjon fra andre bloggere,
og ikke minst - må det gjøres ting i huset så jeg har noe å blogge om!
HA... derfor det ikke har skjedd noe nytt her det siste året ;)
 
 
Akkurat nå er det ikke store prosjekter på gang,
men vi har en liten vakring som blir 2 år imorgen,
så en liten bursdagsfest er på trappene.
Og det store her i gården er KAPTEIN SABELTANN,
så da får vi prøve oss på en sjørøverfest her.
 
 
Jeg har tidligere lagt ut bilder av det "nye" vaskerommet vårt.
Dette er et kjellerrom, med bare ett lite vindu,
 så tenkte at det hadde gjort seg med litt fin utsikt der nede.
 
 
 
Og slikt er jo ikke noe problem i våre dager!
Det var bare å bestille en ny wallpaper, og nytt vindu ble det
(nå er jo planen skap på den veggen der, men ting tar tid her i gården...
så inntil videre ble det et vindu der... også kan jeg jo bare flytte det til en ny vegg senere)
 
Litt rart med en sti som begynner ved et vindu, men sånn kalles bagateller ;)
 
 
 
Tenk om alt hadde vært like enkelt?
 
Klem fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar