fredag 8. oktober 2010

Ny hårkur

Hadde for litt siden bursdag, og fikk fra min søte søster ny hårkur fra Kerastase. Jippi!



Søss fortalte så pent at det var den de anbefalte hos frisøren da hun beskrev hvordan hår jeg hadde. Vanligvis bruker jeg en annen kur fra samme merke, til bruk på nordisk fint hår. Kuren var nydelig, og jeg var svært fornøyd. Tilfeldigvis fant jeg kvitteringen på hvor hun hadde handlet og tilfeldighetene ville det til at jeg gikk innom samme frisør samme dag som jeg kuret det for å få klippet tuppene. Skrøt da fælt av kuren og hvor godt jeg likte den. Frisøren spurte hvilken farge det var, og sier så: Åja den ja, den er for HERPA (!!!) hår!
Måtte jo le da, men er jo tydelig hva søsteren har ment om mitt hår da hun gikk for å kjøpe kur! Men så lenge jeg likte den, er jo det det viktigste.
Og til alle andre med "herpa" hår, så anbefaler jeg denne på det sterkeste :)

Takk søstern ;)

1 kommentar:

  1. ØYYY, det var ikke det jeg fikk beskjed om da jeg handlet...

    Behandlet hår trenger vel ikke være herpa...

    Men bra du likte den da :-)

    SvarSlett