onsdag 20. oktober 2010

Ryddesjau!

Samboer har fri to uker nå mellom to jobber, og det MERKES. Vi flyttet jo inn her i april, og jeg har vært gravid hele tiden og ganske så lite energi. Nå er jeg sykmeldt og mye av tiden har gått med til å ligge på sofaen. Men nå er det andre boller. Mandag fikk vi ryddet og fikset i garasjen, og kjørte to lass med søppel på fyllinga. Idag har vi tatt boden nede, og nye to lass skal kjøres bort.
Er helt fantastisk deilig å endelig få gjort noe her i huset! Føler vi har bodd her litt for lenge til at det er greit at det står esker og søplesekker rundt omkring.
Fant jo mange skatter jeg helt hadde glemt også - det er jo det fine med å ha altfor mye stæsj.

Det fine er jo at det er jo enda mange dager igjen før han skal begynne å jobbe... så har tro på at huset skal bli fiks ferdig iløpet av disse to ukene. Og da er vi klare for advent-jul og den nye lille babyen :)

Fins ikke no bedre enn ett ryddig og organisert hjem


hilsen husmora:)

2 kommentarer:

  1. Kjempe koselig at du ville være med på konkurransen på blggen min :)

    ..Jeg sleit fælt med å linke g sånn i beg. jeg også*leR*
    ække så lett..
    Men bare si ifra dersom du trenger veiledning, så kan jeg prøve så godt jeg kan å hjele deg i en annen anledning :)
    Ha en kjempe fin søndag


    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Det hadde vært kjempefint! Prøvd noen ganger før, men blir bare tull.

    Ha en kjempefin søndag du og!

    Klem

    SvarSlett