torsdag 4. november 2010

Drivved


Kom over en trekasse som skulle kastes og tenkte at den kunne man vel få bruk for? (ikke sikkert samboer er enig, men vi får se når resultatet er ferdig)
Har vært på den lokale malebutikken og kjøpt Drivved-beis! Målet er at den skal bli noe ala denne....


Ivrig gjorde jeg meg klar til å pusse bort skriften mm, men kassa har stått ute og treet er vått, så den får står til tørk noen dager før jeg setter igang.

 Men siden jeg likevel var i prosjekt-ånden hadde jeg et par rammer jeg skulle fikse litt på. Var litt ivrig i sommer, og spraylakket to gullrammer med blå glitterspray. Ble overraskende ikke så veldig fint. Men jeg har nok en gang vært på den lokale malebutikken (de syns nok de har fått en god kunde i meg allerede) og kjøpt meg maling. Denne gangen lys turkis.

Fargen på bildene juger litt, og rammene trenger ett par strøk til. Mens jeg var igang fikk også en kritt-tavle og en korketavle ett strøk av samme malingen. Så får vi se hvordan det blir til slutt. 
Før....
Halvveis


Og når rammene er ferdige og bilder på plass, så kommer etterbildene :)

Ha en fin torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar