søndag 6. februar 2011

Klar for vår!

Merker at dagene flyr med to små hjemme gitt. Særlig den siste uka, men syk storebror hjemme, da har det ikke vært mye tid til noe annet.

Heldigvis begynner formen hans å komme seg, og mor har benyttet anledningen til å kikke litt på bloggene jeg liker godt her inne. Er så utrolig mye inspirasjon å hente, både på interiør ting og nå også STRIKKING!
Nemlig funnet ut at det hadde vært gøy å strikke noe fint, både klær til meg selv eller ungene men det er jo utrolig mye kult stæsj man kan lage også. Har begynt på leggings til meg, men litt lei allerede så tror det blir en hals i stedet :) Må jo ikke ta for hardt i heller i starten.

I tillegg har jeg fått tillatelse fra mannen på syrinfargede gardiner i stua (så selvsagt i en blogg og ble forelsket), så nå må jeg på nett og handle. Og med nye gardiner burde jeg vel ha ny løper, lys og puter som matcher?

I dag har stått i ryddingens og systematiseringens tegn. Vi er en kaosfamilie med rot i alle rom! Men nå har vi begynt ett nytt og bedre liv (?!?) og har planer om fast plass til alle ting i alle rom! Så nå får vi se hvordan det går. Så om noen har gode tips på hvordan få og BEHOLDE ett ryddig hjem, så taes tips imot med takk :)
Ikke prøvd skiene i år... Men snart er det min tur! Pass opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar