onsdag 23. mars 2011

Brun uten sol?

Nå er jo våren her for fullt, og det er rom for noen nye fregner om man er så heldig som meg å ha fri om dagen. Men dersom du er kontorrotte (som jeg vanligvis er) eller av andre grunner ikke har mulighet til å nyte finværet om dagen, har jeg tenkt til å komme med et lite tips.

Jeg har nemlig jukset i halve vinter og sett frisk og fresh ut i ansiktet. Og hemmeligheten er Garniers selvbruningsspray, Ambre Solaire. "Angst!" tenker vel flere her, og vil ikke ta sjansen på å spraye i ansiktet. Og samme reaksjon fikk jeg, men butikkdamen forsikret meg om at det ble ikke skjoldete eller oransje. Så jeg tok sjansen, og er VELDIG fornøyd. Sprayer kanskje en gang i uken, og får en frisk farge de neste dagene. Ser ikke ut som jeg har vært i syden i 2 uker, men mer at den vanligvis blåhvite huden har fått litt frisk vårluft og farge.

Nå om dagen tyr jeg til solkrem og solbriller, og er ute og nyter den virkelige sola. Herlige herlige våren!



4 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg, og mange takk for dette tipset! Sånne trengs :S
    Kan den brukes på hele kroppen, eller vil den smitte av på klær? Sol-fargen jeg får er ikke noe å skryte av nemmelig, og det hadde fint å ikke være blålig i brudekjole til sommeren :P

    SvarSlett
  2. Hei Iselin,

    Denne er bare for ansiktet. Men jeg sprayer litt på hals og bryst også. Men fins vel for hele kroppen og vil jeg tro. Den tørker på bare noen minutter så vil ikke smitte av på klær.

    Skjønner det ikke er så stilig med blålig hud i brudekjole :) Spennende tid på deg fremover da, med masse planlegging :) Lykke til!

    SvarSlett
  3. Takk for tipset!
    Jeg bruker dove selvbruningskrem/bodylotion på overkroppen. Har av og til hatt litt antydning til skjoller, og er fryktelig irriterende.
    Men, sprayer du bare et tynt lag? Er så usikker på dette her jeg vettu, og jeg vil gjerne ha litt farge - er så bleik nå!

    Klemmer ♥

    SvarSlett
  4. Sprayer bare et tynt lag ja. Fjerner sminke, smører litt ansiktskrem, tar på et hårbånd for å ha hele ansiktet fritt, og sprayer over. Ingen skjolder:)

    SvarSlett