søndag 6. mars 2011

Hjemmespa-kveld

Ikveld syns mor hun fortjente litt egenpleie, og da var det å sjekke nettet for gode tips og se hva jeg skulle prøve ut.

Så mine fæle føtter har fått en dose fotpleie, håret en kur, og hender og negler litt manikyr.

Fotpleie



  • Fotbad i 10 minutter i grønnsåpevann
  • Skrubbing med pimperstein på hard hud
  • Klipping av negler
  • Avslutt med å smøre inn føttene med babyolje,
  • og legg på litt negllakk (blank her)





Hårkur

  • 1/2 avokado
  • 1 ss majones
Hørtes litt ekkelt ut, men jeg har prøvd! Moste avokadoen og hadde i majones, og blandet     godt.Tok blandingen i håret, men ikke inn til hodebunnen.
Lot det virke i 10 minutter før jeg skylte godt ut. Nok en gang er jeg godt fornøyd med resultatet, håret føles blankt og mykt.













Manikyr/ Neglpleie

Ta av gammel negllakk
Fil neglene fine
Dytt ned neglbåndene
Masser hender og negler med babyolje
Lakk neglene (blank her og)


Det er selvsagt ikke det samme som å være på ekte spa og bli dullet med, men likevel herlig følelse på en søndagskveld.


Nå er det film og pepsi max, vifter med tærne og rister på håret.


(bildene er lånt fra nettet)


Ha en fin søndagskveld!


Klem













1 kommentar:

  1. Egenpleie er viktig altså! Gode tips ;)

    Hyggelig at du ville delta på GiveAway'en min :)

    SvarSlett