torsdag 7. april 2011

NÅ er det shoppingstopp!

 Noen ganger MÅ jeg bare shoppe, selv om lommebok og konto ber innstendig om å få fred en bitteliten stund. Verst er det når jeg skal til Kremmerhuset og BARE kikke... Går alltid på en smell gitt.
Denne gangen var det to bokser som ser ut som bøker. Det er jo noe man bare MÅ ha. Så lurt å kunne gjemme bort alt smårot oppi dem.
 Passet perfekt i tvhylla også gitt.
 Også var det salg på sinkhus... Og det har jeg ikke... Og det måtte jeg jo ha :)
 Og så gikk turen tilfeldigvis innom Åhlens...Og de har jo så mye fint. Ble to kaffe-termokopper i søte farger, en liten boks (om jeg ikke helt vet hva jeg skal ha i enda, men kjekk å ha), et bittelite rivjern, en flaske til olje og eddik, og en vidunderlig skjønn dørhåndtak (kanskje veldig upraktisk med bare EN...men jeg har ingen steder jeg skal ha den... så vet ikke helt hva den skal brukes til. Men den var så fin! Noen tips??)
 En lysslynge har jeg sett etter, så det var jo et kupp rett og slett. Ønsket meg riktignok i mange farger (som jeg etterpå fant ut de har på IKEA til halve prisen...) Skal ha den ute i min snart nye utestue. (Det er her utesofaen, pallebordet, myggnettingen +++ kommer inn i bildet)
Til slutt et lite bilde av lille Håvard med lue som mormor har strikket. Det skal bli deilig med vår og litt lettere klær etterhvert. Nå er vi straks på vei på hytta i Telemark. Så håper på sol og "sommer". Grilling av pølser på stranda og sandslottbygging.


God helg!

2 kommentarer:

  1. Så fine de bok boksene var, kremmerhuset er farlig for lommeboka.
    Lenge siden jeg har vært der nå, kanskje jeg burde stikke innom der iløpet av helga.
    Gleder meg til å se bilder av dine utestue, skal selv handle inn utemøbler på lørdag men har liksom ikke bestemt meg enda.

    SvarSlett