onsdag 4. mai 2011

Mens vi venter ...

Mannen har snart malt hele huset og garasjen (minus bakveggen) med 1 strøk. Syns det går litt tregt, særlig siden jeg har invitert til grillfest på lørdag og skal jo bygge min midlertidige pallesofa før den tid. Og hadde tenkt å ha nye fine blomster, myggnettingen og hagelampene mine ut. Kan nesten ikke ta det ut før "vi" (dvs han) er ferdig å male.

MEN kan jo ikke klage akkurat når jeg ikke har rørt en pensel selv. Og grillfest får vi jo til på et vis uansett ;)

Har i tillegg en plan om å få malt babyrommet. Gutten er snart 4 mnd og fortjener eget rom snart. Har kjøpt "Gustavian Blått" og tror det blir veldig fint. Bilder kommer etterhvert.
Problemet er jo at denne ungen sover så lite på dagen, at mor får jo aldri tid til prosjektene sine lenger. Lurer på hvordan dere som er i full jobb og har barn får tiden til å strekke til jeg. Er jo så mange kreative damer (og menn) der ute. Og jeg får ikke gjort noe selv om jeg er hjemme på heltid om dagen.

Her er bilder av den gamle fargen. Kanskje ikke så rart jeg gleder meg over mitt "nye" hus?
Oransje vegger og grønn staffasje

Mor har testet diverse farger

Gleder meg fælt til nye friske fine farger

Og hva skal man gjøre mens man venter da? Kose seg litt med kaffe og baileys kanskje, under deilig pledd mens man leser fine blogger? Goood ide ;)

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Heihei! Tenkte bare jeg skulle legge igjen en kommentar og si hei! Bestemor og bestefar har alltid hatt oransje med grønne lister og så videre og jeg har lurt på hvorfor så lenge jeg kan huske. Spurte dem til og med om det en gang, men husker ikke hva jeg fikk til svar :p I sommersolen er ikke husmaling så værst :) Gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett
  2. Oj...håper ikke jeg fornærmer noen ved å klage så fælt på fargen på huset. Det er ihvertfall ikke meningen!

    :)

    SvarSlett