fredag 1. juli 2011

Vinnerene av Blogglotteriet er...

Tusen takk til alle som var med på lotteriet. Var veldig morsomt, og blir nok ikke siste gang.
 Da har Random.org trukket ut to vinnere for meg.

Vinneren ble lodd nummer 20: Elisabeths Idyll  
Andreplassen gikk til lodd nr 21: Dagdrømmeren


En Lexington grytevott eller gryteklut + en overraskelse fra Kremmerhuset til dere.

Gratulerer så masse!
Send meg adressene deres på mail : tonjecarine@hotmail.com, så kommer det snart pakke i posten.

Ønsker dere alle en riktig fin helg!

Klem Tonje

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til heldige vinnere!

    SvarSlett
  2. Oj, så hyggelig ;o))))) Tusen, tusen
    TAKK ;o))))))

    Ha en flott helg ;o))
    STOR klem Elisabeth ;o)))

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar inne hos meg! Veldig fin blogg du har, kommer til å besøke deg igjen :-)
    KLem

    SvarSlett
  4. Så hyggelig. Tusen takk! Nå ble jeg overrasket og glad! Sender deg adr på epost.

    Likte huskeregelen din for livet! Jeg prøver å huske på den jeg også. Litt i alle fall hver dag :)

    Ønsker deg en god fredag
    KLem Tonje

    SvarSlett