fredag 26. august 2011

Så tenner moder alle lys...

Fredag, ungene sover, vi har åpnet rødvinen og jeg har tent stearinlys. Ute regner det i bøtter og spann, og det er skikkelig innevær i kosebukse under teppet i sofakroken med en god film.

 Sjenken fikk ikke beholde sølvstilen særlig lenge.
Nå er det en blomstrende orkide, rosa lys og sinkhuset som har hedersplassen.
Passer bedre til meg tror jeg.
Lys på tvbenken også, men her kjører vi litt mer Afrika-stil om dagen.
Disse damene har jeg fått for mange år siden, og syns det er koselig å sette dem frem i tid og (utide).

Garasjeprosjektene går så det griner forresten!
Så gøy med spraymaling altså. Skjønner ikke vitsen med vanlig maling lenger.
Kommoden min er så godt som klar, og jeg tror den blir KUL og LILLA!
Må bare kjøpe en boks til, for var litt lite med bare en gitt.
Så tror jeg det blir diamantknotter...SMIIIIL!

Ha en fin fredag!

Klem fra Tonje

3 kommentarer:

  1. Så koselig med masse stearinlys. Rødvin i glasset er heller ikke å forakte :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig å trekke inn og søke ly under et pledd på slike dager. Koselig med stearinslys! Her har vi storforbruk..
    Riktig god helg!
    -Hedda-

    SvarSlett
  3. Fikk aldri helt dreisen på dette spray malings greiene jeg (selvom jeg bor med en maler) så her må penselen fram hver gang jeg skal male noe, men det duger det også :) Så utrolig koselig du har det, også må jeg bare si (jeg har ikke fått kommentere på leeeenge, en feil innstilling på pcen her) at jeg LER så utrolig godt når jeg leser innlegget der du har bilde av oppned lampen, du er helt genial! :D
    Ha en fantastisk helg :D

    SvarSlett