torsdag 18. august 2011

SDS - Prosjekter i garasjen!

Tenkte jeg kunne vise dere litt hva jeg holder på med om dagen. Har fått beskjed av mannen at garasjen må være tom for prosjekter for kulda setter inn, så da er det bare å sette igang.

Begynte med en kommode jeg har fått. Har skrudd ut håndtakene og sparklet alle hull.
Imorgen skal det pusses, vaskes og grunnes (håper jeg...alt avhenger av soveviljen til minsten)
Planen er å spraylakke i en litt sprek farge + kule knotter. Har helt frie tøyler, og jeg lurer på lilla !!
(dere kan kanskje se en settekasse bak i bildet. Den tror jeg faktisk går på dynga. Ett prosjekt mindre :) )

Bestemt meg for å ta vare på håndtakene. Syns alltid jeg kaster sånne ting og tenker at jeg aldri kommer til å bruke dem, men så angrer jeg etterpå. Så hvem vet?

Dette hjørneskapet står så for tur. Her er det litt verre. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det og ikke hvor jeg skal ha det. Men det var jo fint, kunne ikke kaste det! Noen ideer?

Dette maleriet tror jeg skal bli til et smykke-hengested. Planen er svart og rosa!
Kassen skal også males... Hvis ikke den blir til julegave til noen ;)
Ser også såvidt en stor tallerkenhylle som må pusses og males.


Dette bildet har jeg enda ingen plan for... Noen gode ideer?
Håper ikke maleriene er gamle dyre bilder som er verdt masse, så kliner jeg dem inn med maling og ødelegger dem skikkelig...

Ja så det er dette jeg driver med om dagen.
Nok å holde på med for å si det sånn ;)
Men gøy da.

Bilder kommer når ting blir ferdig.

Klem Tonje

3 kommentarer:

  1. Oj, det var mange prosjekter ja;))
    Men MYE bra potensial i garasjen deres da, hihi;)
    Du må jo ikke kaste den settekasse/apoterskuffen!! Det er ikke et prosjekt vetu, den er FIIIIN som den er den... ♥

    Lykke til med prosjektene, gleder meg til og se resultatene;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Wow!! Her var det mange prosjekter ja:)) Kommoden blir tøff i lilla.. gleder meg til du viser
    frem resultatet.
    Lykke til og ha en nydelig helg!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. Så mange spennende prosjekter! Gleder meg til å se de ferdige resultatene.
    Klem

    SvarSlett