onsdag 30. november 2011

Tilbake i gamlelandet



Da er vi hjemme etter to deilige uker i Phuket, Thailand.
Og alle bekymringer jeg hadde for barna, kunne jeg bare latt bli hjemme. Det gikk så fint!
Og den eneste som måtte bruke av mitt to-tonns-reiseapotek, var meg :)

Ukene har vært tilbrakt på Kata Palm Resort & Spa, i Phuket.

Hotel phuket
Litt rart å være på andre siden av jorden, og det er svenske menyer og "alle" snakker norsk til deg. Så neste gang, når ungene er større, reiser vi til litt mindre turistmaskiner enn Phuket har blitt. Ungene har badet HELE tiden, både i sjøen og ved bassenget.
Minsten har fått noen nye tenner og nye venner (thaidamene er heeelt gale etter babyer, så han er høy på oppmerksomhet vil jeg tro ;)  )
Mor har fått massasje og spa, pedikyr, spist masse deilig thaimat og shoppet masse, så godt fornøyd med dagene. Brunfarge er det så som så med, for holdt oss så mye som mulig i skyggen for barnas skyld. Var varmt nok som det var for dem.

Det verste av alt er at jeg ble gjenkjent fra 6 år tilbake i tid av servitører og strandselgere!!
Er det mulig da?
Vet ikke om det er positivt eller negativt jeg?

Litt deilig å komme hjem til "kulda" også.
Og idag sitter jeg og drikker min kaffelatte og klør i fingrene etter å hente frem adventspynten.
Jeg er jo skikkelig på etterskudd!
Også gleder jeg meg til å lese mine favorittblogger og se hva som har skjedd de siste ukene :)

Litt bilder fra ferien kommer etterhvert.

Håper det går bra med alle mine lesere, og at dere er klare for desemberkos!

Klem

1 kommentar:

  1. Høres deilig ut med 2 uker i sol og varme.
    Artig at du ble gjenkjent :-)
    Klem

    SvarSlett