mandag 2. april 2012

Noen har flaks her i livet....

Og idag var det meg :)

Nå er det absolutt ikke sånn at jeg er ofte på Gjenbruksstasjonen hos oss, men idag kjørte jeg innom etter å ha hentet i barnehagen...
 Og se hva noen hadde satt igjen:

 Jeg tror den er mer eller mindre helt ny, for den ser helt strøken ut. (på sitt slitte vis)
Nå har jo jeg endel tallerkenhyller fra før strengt tatt, men ingen som denne.
Og denne er jo MYE mer praktisk enn de andre jeg har....

 Tror rett og slett det var meninga jeg skulle innom der idag jeg :)
 Idag har vært hjemmedag med syk storebror. Omgangssyken i huset, så en veldig sliten gutt.
 Men jeg syns jo egentlig sånne sykedager var perfekte.
Jeg har malt pallesofaen, lakket noen flasker og karafler, funnet frem stoffer til puter og madrasser, lest i Santa Psyko OG pleid lilleskatten.


Utrolig gøy med spraymaling (sikkert nevnt det ett par ganger før) Fort gjort å få ett nytt inntrykk på ting og tang.
Lille sjuklingen lurte på om vi ikke kunna spraye bilen til pappa også, den er nemlig så kjedelig grå.
Rosa hadde kanskje gjort seg?

Nå blir det påskeferie her!
Håper jeg kommer innom med ett innlegg om nye pallesofaen. Skulle jo få alt ferdig til påske, men nå håper jeg at det blir klart i løpet av påsken.

Ha en nydelig påske!

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar