fredag 5. oktober 2012

Vaskerommet pusses opp

Endelig er det vaskerommets tur til å freshes opp. Rommet er greit stort nok, blå fliser på gulv, noen gamle, slitne vaskerombenker og et litt for stort boblebad.
Litt sånn, kastet inn alt mulig der og ikke no system.
 
Akkurat nå sparkles hull og ujevnheter + emaljelakk på rørene der.
 (ganske lurt for å få gamle rør til å gå litt mer i ett med tapeten)
 
Så fikk jeg et tips om Bloom panelvoks til furutaket, så det skal kjøpes idag. (første forslag om to lag grunning og to lag maling fristet nemlig ikke) Det står at det skal bare til ett strøk, ikke drypper det, og panelen blir lys og fin.
Gleder meg allerede.
 
Så tror jeg faktisk det blir en liten lysekrone der nede :)
Mannen syns jo det er helt teit med lysekrone på et vaskerom, men da jeg sa at da vil jeg sikkert ha lyst til å være der nede mer, stryke klær osv... så gikk han med på det :)
 
Jeg kjøpte ny baderomstapet igår. Ikke verdens fineste, men siden alt hos oss skal skje så fort må man ta det man får. Og det blir tusen gangen bedre enn det var uansett. (håper jeg)
 
Bilder kommer neste uke når forhåpentligvis alt er på plass.
 
Håper det går bra med deg!
 
Klem

1 kommentar:

  1. Venter i spenning! Er så spent på den panelvoksen..... Klem fra mamma

    SvarSlett