tirsdag 31. mai 2011

Nytt navn på bloggen

Da jeg startet å blogge, var det ikke nøye gjennomtenkt hva bloggen skulle hete og hva den skulle romme. Fremdeles blogger jeg om litt forskjellig, så vil kalle det en interiør/hverdagsblogg.

Idag ble jeg godkjent som Boligblogger. Jippi!! Der leste jeg ett innlegg om hvordan ha en best mulig blogg, med tips og råd fra blant annet Emmeline. Og en av tingene hun nevnte, var å styre klar av blogg navn som "verden", "liv", "hus" mm. Og da bestemte jeg meg for at jeg bytter bloggnavn. Her gjøres jo alt nøye gjennomtenkt på nytt tydeligvis.

Så hva ville jeg at bloggen skulle hete da? Navnet på gata vår er ganske fint og det er jo stort sett herfra jeg blogger, så jeg googlet navnet. Og betydningen var: Kråkesølv. DET var et fint navn på en blogg vel? Og det var ingen andre blogger med det navnet, så så fort ble det nye navnet klart.

Det nye bildet i headeren har svogeren min, Jan Petter Jetmundsen tatt. Magisk bilde syns jeg. Og veldig koselig å få lov til å bruke bildet i min blogg. Jeg har en liten hemmelig plan om å bruke han litt mer til å ta bilder for meg, for det er jeg ikke veldig god på.

Så hva syns dere om bloggen min sitt nye navn og nye header?
Håper jeg ikke har laget full forvirring :)


Klem Tonje

2 kommentarer:

  1. nydelig header og stilig navn!!

    nyt kvelden

    klem beate

    SvarSlett
  2. Så vakker Header! Og orginalt og tøft navn på bloggen!

    Heleneklem:o)

    SvarSlett