mandag 30. mai 2011

Snille bloggdamer!

Dette innlegget er en liten hyllest til dere fine bloggdamer jeg har blitt kjent med her inne. Jeg får stadig nye tips og ideer til nye ting til hus og hjem, både oppussing, kreative puslerier, ting man bare " må" ha til hjem og/eller hage. I tillegg har jeg fått masse fine kommentarer til mine innlegg, og det er jo så koselig.

I mitt forrige innlegg fikk jeg flere gode tips til den forestående barnedåpen, og søte Lillekatt lagde et helt eget innlegg om hvordan man lagde fine bordkort steg for steg. Så enkelt at til og med jeg klarte det.
Chic-romantique tipset om fin fotobok, men det rekker jeg ikke. Men kanskje en annen gang. Men takk for tipset!


 Idag kom en søt liten pakke i posten. Gitte har en fin blogg som jeg nylig oppdaget, og hun viste for litt siden frem noen fine vimpler hun hadde laget. Og tror du ikke hun hadde laget en kjempefin rekke til meg (eller dåpsgutten egentlig da)?  
Tusen takk Gitte!! Tror faktisk den skal få henge i stua jeg. Ihvertfall inntil babyrommet er ferdig.                 
                             

Så fikk jeg endelig kjøpt meg noe jeg har ønsket meg lenge. Guttemamma fikk denne i gave for en tid tilbake, og jeg var forelsket.  Denne vakre karaffelen fra Traktøren. Det var en slik en jeg også tenkte jeg kunne gi bort i min kommende Give-Away, men ifølge jenta i butikken var det ikke smarteste tingen å skulle i posten, verken økonomisk eller sikkerhetsmessig. Den er nemlig i ganske tung keramikk.
Men var den ikke fin? Gleder meg allerede til å drikke vin og sangria av den i sommer.

Men jenta kom med et annet forslag, nemlig grytekluter fra Lexington.

De er mye finere "live" altså. Så nå skal jeg bare få snekret sammen en Give-Away til dere, så håper jeg dere setter pris på premiene og vil være med på konkurransen.

Min takk til alle dere snille bloggdamer der ute!


Klem fra Tonje

7 kommentarer:

  1. Så søte vimpler!! :o) Koselig med så snille blogvenner, altså!

    Ha det fint så lenge:o)
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Enig med deg, man får mye god hjelp i blogglandia! Fine vimpler du viser, og du har en søt blogg - så la meg til som følger jeg! Ha en fin uke, klem C

    SvarSlett
  3. Bare hyggelig!
    Koselig at du likte den:)
    Fint navn på bloggen du har fått! Likte det veldig godt.
    Ha en fantastisk kveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. syns du har en koselig blogg, og fint navn: Kråkesølv :) Det gir meg barndomsminner ;)
    Jeg legger meg som følger til bloggen din.
    klem Tone

    SvarSlett
  5. Gitte er NYDELIG! Fikk vimpelrekke i lillatoner (+ flere ting) i bursdagsgave av henne nettopp ♥

    Stilig navn på bloggen!

    Ønsker deg en fin Onsdag -
    Klem jatte♥

    SvarSlett
  6. SÅ flott at du har fått tak i den, helt nydelig!! ER SÅ glad i vår, var i tvil om jeg skullevelge hvit eller den grønne..men gald det ble den grønne!
    Klem♥

    SvarSlett
  7. Å, søte du! Det er jo bare hyggelig å kunne hjelpe! Du må legge ut bilder av kortene så vi får se da!!

    Og den muggen var jo knallfin!! Tror jammen jeg skal dure ut en dag og få tak i en slik - toppers til å ha vin i!!! LOVE IT! takk for tipset..

    Ha en toppers dag!

    SvarSlett