onsdag 22. juni 2011

I like Søstrene Grene!

Er veldig rart, at når man er så blakk så blakk så vil hele verden at jeg skal shoppe og shoppe.

På Gulskogen senteret hadde de sommersalg OVERALT, og det var rett og slett smertefullt for en fattig stakkar. Men Søstrene Grene vet å prise i MIN prisklasse! Det var et stort bord ute med ting på salg, og jeg kjøpte 70% av tingene. Når det koster 1kr - 5 kr - 20 kr og max 50 kr, da er det jo så billig at man faktisk tjener penger på å kjøpe. (ingen vits å nevne dette for mannen, for han er nok ikke helt enig.)

Fikk meg en stor kurv til å ha uteputene i. Den var litt ødelagt i det ene håndtaket, men skal jo ikke bære den så mye så det gjør ikke noe. Ble min for den nette sum av 50 kr.

 I tillegg ble det to rammer, en settekasse, litt tapet, en turkis liten vase, en liten karaffel, en lysslynge og en cupcake-skål.

Var jo rett og slett et kupp, og så kjekt med en settekasse når jeg snart er ferdig med lillegutten sitt soverom. MÅ jo ha en settekasse der så klart :)
(har riktignok en stor settekasse i garasjen som venter på pimping, men den får stå litt til...)

Må til slutt legge ved et lite bilde av verdens kuleste 2 åring. Dagens antrekk er onepiece fra Name-It, hatt fra Replay og gummistøvler fra Europris!

Naturligste ting i verden å utforske verden i :)







Nå er straks babyrommet ferdigmalt og klart for stæsjing og innflytting. Huset begynner også å bli ferdig, om det bare kunne slutte å regne HVER dag!

I tillegg må jeg vise dere kveldens kjole-shoppingkupp ( ja jeg er fattig om dagen, bryr meg bare ikke om det!) Trenger bare bedre lys for å vise DEM frem (ække bare en kjole nei...heheh)

Nyt kvelden!

1 kommentar:

  1. Hei igjen!
    Ville bare takke for skrytet:p Det er sikkert flere som ville like et litt pimpet kattemøbel ja.. Hehe! Viss jeg kunne trukket om flere typer møbler, så hadde det nesten vært en foretningside! Tihi :)

    Jeg elsker også Søstrene Grene. Når jeg er blakk går jeg alltid dit! Så trøster jeg meg med alt det fine jeg har fått for en billig penge etterpå.. :p

    SvarSlett