fredag 24. juni 2011

Minner om Blogglotteriet!

Regnfulle dager brukes til siste finish på babyrommet. Det blir så fint!! Nå trenger jeg bare gardiner + skrape vekk malingssøl, få hjelp av mannen til å henge opp en ny lampe så er vi i boks! Jeg regner med det kommer ett innlegg med bilder i løpet av helgen. Lilletassen er intetanende om at han snart skal ut av foreldrenes trygge soverom, men satser på at det går bra og at han liker sitt nye bittelille rom.

I mellomtiden minner jeg om blogglotteriet HER, sier velkommen til alle nye følgere og tusen takk for kommentarer. Setter stor pris på det.
Og takk til alle dere som linker! Det blir så klart et ekstra lodd for det. Dere er flinke!









Klem Tonje


Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

2 kommentarer:

  1. Kos deg med siste finishen på barnerommet. Det er så kjekt å innrede disse :) Minsten kommer nok til å stortrives der så fort han venner seg til :)
    God helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Tenk å få sitt eget rom... Han kommer sikkert til å kose seg i et rom du har nedlagt så mye kjærlighet i:)

    Ha en fantastisk helg!!
    Klem Gitte

    SvarSlett