mandag 11. juli 2011

Den gamle vedkassa

Da vi overtok huset vårt, sto en gammel vedkasse igjen.
 Først tenkte jeg at det skulle bli til pinneved, men så syns jeg den var litt sjarmerende så hvis jeg bare malte den ville den bli fin.
Men nå har den grønne vedkassa med de rustne håndtakene stått urørt, og jeg blir mer og mer glad i den sånn den er. Jeg har et veldig hvitt hjem, og syns egentlig det var lurt å la kassa ha sitt opprinnelige utseende. Da har vi litt kontraster i stua vår.



Idag er det sol og sommer i Sande, og barna og jeg skal på stranda. Håvard skal ha ferie de neste fem ukene, så nå skal vi kose oss masse. Håper sommeren kommer for fullt nå!

Kos dere!

Klem Tonje

5 kommentarer:

  1. Noen ganger kan det faktisk svare seg å beholde de gamle tingene akkuratt slik de er. Denne var jo råtøff i sin opprinnelighet. Godt du ikke malte den:-))
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin vedkasse. :)
    Fint med noe som bryter litt. ;)
    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  3. Det er jo veldig fint å ha noen brytninger i alt det hvite også:D
    Syns den gjorde seg godt slik den er jeg

    SvarSlett
  4. Så fin! Nydelig farge og form. Veldig bra at du ikke har gjort noe med den :-)
    Klem

    SvarSlett