onsdag 5. oktober 2011

SDS -Smykkebilde!

Ja hva er nå et smykkebilde? Det var det beste ordet jeg fant for dagens lille prosjekt.

Jeg hadde et maleri, en reproduksjon, som jeg hadde fått av svigers.
Lite ante vel de hva jeg skulle gjøre med det.

Først var planen sort og rosa. Sprayet rammen sort og lerretet rosa. Det ble veldig rosa...
Så idag lette jeg i min tapetprøvesamling, og fant en kul tapet...

Marilyn Monroe og andre gamle filmhelter.
Deretter tok jeg noen skinntråder jeg hadde, og stiftet dem på tvers over rammen.
Voila, et smykkebilde!
Og så mye lettere det er å huske hva man egentlig har når det står fremme på utstilling.


Var litt vanskelig å få det fint frem på bilder, jeg har nemlig innsett jeg mangler en linse til kameraet mitt. Nekter faktisk å tro at ALLE rom er for små til å ta oversiktsbilder!! Så om noen har tips om en linse jeg trenger, blir jeg glad for tips :)

Klem Tonje

2 kommentarer:

  1. Kjempe tøft smykkebilde....den tror jeg at jeg kopierer, har nemlig en diger gammel ramme stående. Takk for insp. God helg til deg fra Maliva

    SvarSlett
  2. Takk Maliva! Koselig å høre :) Bare å kopiere. God helg til deg og :)

    SvarSlett