søndag 18. desember 2011

Ny kandelaber til jul



Nå har jeg lett og lett og lett etter store sølvlysestaker til kubbelys,
uten å finne akkurat sånne jeg ønsker meg.

 Idag var jeg innom Sandvika Storsenter og SIA-butikk for de siste julegavene.
 (må bare si: HERREGUD så galskap med søndagsåpent shoppingsenter nå før jul!
 Var nesten verre enn Karl Johan på 17 mai)

Og der sto denne saken og blinket til meg.
 Visste ikke før akkurat da at en sølvkandelaber funker like fint som lysestaker. Ble fint syns jeg :)
(Og ja, lysene er i ulik lengde. Er adventsstaken så ble skiftet ut :)  )

 Bare 6 dager igjen til jul....

Er du i rute?

1 kommentar:

  1. Hello!

    Takker for snille ord ang. artikkelen i Dagbladet! Koselig!!
    ...om jeg er i rute til jul?
    hmmm.. Nei :/ *ler*
    Har dessverre noen pakker igjen, men foruten det er jeg i rute :)
    Er jo så koselig denne førjulstiden!
    Ta vare på førjulstiden så varer julen så mye lenger :)

    Ha en kjempe fin kveld!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett