torsdag 19. januar 2012

Mon tro hva vi skal pusse opp nå da?

Når mannen er hjemme i pappaperm OG de to siste ukene skal brukes til sakte innkjøring i barnehage, da er det viktig å sørge for at han har noe å holde på med.
Kan jo ikke akkurat bare drive dank heller.

Så da skal vi (sier vi... selv om det er jo bare han egentlig...men jeg som bestemte det da) pusse opp gangen! Gangen er laaaang og smal, med sorte fliser-lookalike på gulvet, og panel på veggene. Ganske mørkt etter min mening. Så nå skal det slåes inn sånne utstående spiker (husker ikke hva det heter), sparkles og males. Er ikke helt enig med meg selv åssen farge jeg vil ha, men vil ha lyyys. Kanskje en gråtone. Om noen har tips til farge som er fin så taes det imot med takk.

Gleder meg allerede til det blir ferdig. Da har vi vel tatt hele etasjen bortsett fra en do og et kjøkken. Og kjenner jeg meg selv rett så må det vel skje noe der og etterhvert.... Når vi får tid...

Bilder kommer...

1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har, jeg legger meg til som følger!
    God helg fra Gulltann og Pus

    SvarSlett