tirsdag 17. januar 2012

Babyfoot

 BabyFoot Fotpeeling

Ja da sitter jeg her da... med føttene pakket inn i plast og gele :)
Jeg leste nemlig i et gammelt Kamille om ei som testet noe som heter Babyfoot,
 og så fikk så deilige myke føtter. Og det vil jo jeg og ha så klart. Så da var det jo bare å bestille da....

Boksen har liggi på badet en god stund, for man skal nemlig sitte stille med disse "sokkene" på i 2 timer!
 Og det er jo ikke alltid så lett. Men nå sover ungene, mannen går på ski, og jeg... jeg sitter her...
og får babyføtter...
Og håper at begge gutta sover fint i en time til, for å løpe rundt med dette på føttene tror jeg kan by på utfordringer.

Resultatet kan jeg dessverre ikke bekrefte her og nå, da det står at det vil ta noen uker før resultatene kommer. (det var den pene versjonen, den riktige er at huden skal dette av.... uuugh)

Noen som har testet dette?

1 kommentar:

  1. He,he,he!!!!!! Mamma har testet den. Bedre å kjøpe seg en time hos fotterapaut. Vær forsiktig,ikke skli i den geleen.Livsfarlig og ikke noe hud gikk av mine ben.....

    SvarSlett