søndag 15. januar 2012

Trenger flere timer i døgnet!



Nytt år kom kastende på meg, og 2 januar var det igang med ny jobb etter ett års permisjon.
Må innrømme det er sjokk for både hjerne, hjerte og kropp.
Savner gutta masse, kroppen lider av å stå opp så tidlig og være oppegående så mange timer i strekk, og hjernen skjønner INGENTING av all denne fagkunnskapen som skal inn,
istedet for valget mellom caffe latte eller cappuccino.
Så som dere skjønner, tøffe dager!

Men det er litt deilig å. Deilig å være til nytte på en annen måte, deilig å komme hjem til ferdig middag, deilig å ha penger på konto fordi man ikke rekker shoppe ting man ikke trenger annenhver dag :)

Har rukket å vaske ut jula, og få opp mine rosa gardiner igjen :)
Og mannen er ikke så aller verst til å holde det ok her heller.

Idag er første dag jeg setter med ned med bloggen. Innrømmer at Wordfeud har tatt litt tid på kveldene ....(andre?) ... og True Blood....(ja ja...fjortis...men avhengig)

Og nå gleder jeg meg til å lese mine favorittblogger, se om det er noen nye trender jeg MÅ følge, eller om skjønne Herman har kommet med nye historier
 (dere som følger Shabby, Slitt og bare mitt vet hva jeg snakker om)

Har det skjedd noe nytt i din blogg jeg bør få med meg, så gi meg et hint!

Klem og godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar