fredag 27. april 2012

Ny jobb

Elsker min håndmalte skål fra Tyrkia. Brukes så ofte som mulig.


Her er et lite livstegn fra meg.
Jeg lever, men er inne i skikkelig hardkjør på jobben.
Byttet jo jobb i januar. Rett fra det gode permisjonsliv til ny jobb...
Og med ny jobb fulgte det krav til å bestå en del eksamener.
Så nå er det kurs hele tiden i makroøkonomi, finansporteføljer, produktgrupper
personlig økonomi, etikk og regelverk.
Består jeg dette skriftlig og muntlig kan jeg kalle meg autorisert finansiell rådgiver.
Så da er det bare til å spørre om økonomiske råd ;)
Inntil da, tar jeg gjerne imot tips for å stå på prøven :)

Ja dette var sikkert superspennende nytt for deg, men da vet du litt hva jeg driver med om dagen og hvorfor bloggen er litt død for tiden.

Men nå er det fredag, og da er det popcorn og the voice her.



Håper det går bra med deg!

Klem Tonje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar