mandag 9. april 2012

Nyyyter påskeferien...smilefjæs,blunkefjæs, solbrillefjæs!!

Ler meg ihjel av "Ninette Karlsen" i Torsdag Kveld fra Nydalen, og man kan jo bare late som påsken har vært fin...

Påsken har vært DRIT! Uten sidestykke!
Og den lengste påsken i hele mitt liv ihvertfall.
Begynte natt til søndag (forrige uke) med at eldstegutten fikk omgangssyken. Etter noen dager slo lillebror følge med han, og idag fant mannen ut at det var sin tur.
Det betyr en HEL påske med spy, drit og vasking og skrubbing, bekymring for ungene som ikke fikk i seg noe osv.
JEG er frisk da...Og gleder meg til jobb igjen... Skal bli deilig å komme seg ut av dette huset noen dager, og tenke på noe annet.
Heldigvis er de små friske nå, men idag regner/sludder det her, så vi var ute i ca 20 minutter før vi var enige om at det var nok frisk luft. Så da sover minsten ute, i stua er det Ozo og jeg sitter med pcen og syter litt. Burde jo egentlig hive meg rundt å få ryddet og vasket litt mens jeg har muligheten...men...

Leste forresten ett innlegg om hvordan "normale" bloggere hadde det hjemme hos seg, og at det var lov å ha det litt rotete. Her er det BOMBA! Men litt blomster og lys oppå bordene (der ikke ungene kommer til) hjelper litt. Så er det bare å late som man ikke ser alt man må vasse over på gulvene.



Må bare vise dere den nye tallerkenhylla jeg fant først. Likte den sååå godt. Nå skal jeg bare få kjøpt noen knotter til den, så jeg kan henge koppene mine under. (som dere ser, kommer det ikke no oversiktsbilde idag, må rydde litt først ;) )



Jeg har forresten funnet ut at jeg har ett par tallerkenhyller for mye som jeg kan selge. Den ene ser dere i dette innlegget. Send meg en melding om du er interessert.
Ellers har jeg en gammel settekasse som jeg også gjerne vil kvitte meg med.

Håper du har hatt en bedre påske enn meg!

Klem Tonje


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar